Paikalla oli meidän lisäksemme vain yksi koirakko + ohjaaja belggarinsa kanssa, joten pääsimme monta kertaa radalle. Nuga toimi upeasti, mutta itse sähläilin ihan hirveästi, etenkin nyt näin pitkän tauon jälkeen olin todella jumissa. Kuten ohjaajan kanssa naureskeltiinkin, koira on kyllä kuuliainen ja kiltti, mutta mä olen epäselkeä. Sää oli ja on yhä edelleen ihan hillittömän kuuma, mikä vähän verotti koiran nopeutta. Monia erilaisia pieniä radanpätkiä päästiin ottamaan, en edes muista niistä kaikkia, mutta tässä nyt jotain.

1524618.jpg

Tätä ennen tosin otettiin pieni lämmittely, eli tuo ykkösputki, kakkoshyppy, vitoshyppy ja neloshyppy. Siinä nyt ei ollut mitään ongelmaa - eikä koiran kannalta tässäkään, mutta itse sähläsin kakkosen ja kolmosen sekä vitosen ja kutosen välissä valssauksissa oikein kunnolla, josta koirakin toki hämmentyi. Muutaman kerran kipitin radan itsekseni läpi ja sain sen sitten sujumaan koiran kanssakin. Kyllä on huvittavaa, miten kaikki unohtuu tauolla, syksyllä tämä olisi ollut ihan naurettavan helppo ohjauskuvio, heh.

1524636.jpg

Tätäkin otettiin jossain välissä, pussin ja neloshypyn välillä mulla oli jossain välissä jotain häikkää kun huidon sekavasti, mutta sitten otin siihen väliin takaavedon, jolloin homma muuttui huomattavasti luontevammaksi ja olikin ihan toimiva ratkaisu. Pussikin meni upeasti, kammo kaikkoaa, jes!

Muutama muukin rata otettiin, mutta en mä niitä nyt enää muista. Ai miten niin mulla on huono muisti..? Jokatapauksessa oikein onnistuneet treenit, Nuga toimi tosi nätisti, kaikki ongelmat löytyy musta - kuten tavallista. Jossain radalla keppikulman takia niiden aloituksessa tapahtui jotain kummallista ja siihen sainkin kivan vinkin ohjaajalta.

Terkuin Mira ja agi-Nuga